Truck delivery PREMIUM OUTLET
Percent NIZKE CENE VRHUNSKE ZNAMKE
x

FAQ

NAROČILA

Kako lahko poiščem točno določen izdelek?

Če veš, kaj oz kateri izdelek iščeš, vtipkaj v iskalno vrstico v zgornjem desnem kotu na naši strani in klikni povečevalno lupo.

Kako vem, ali je moje naročilo potrjeno?

Ko je tvoje naročilo dokončano, se prikaže stran z zahvalim sporočilom. Kmalu za tem, ko dokončaš svoje naročilo, ti bomo poslali e-pošto s potrdilom naročila. Lahko se tudi prijaviš v svoj račun in preveriš zadnja naročila pod „Moja naročila “.

Ali lahko spremenim naročilo, ko je že oddano?

Takoj ko ugotoviš, da si se zmotil v velikosti, barvi ali pa v izdelku samem nas o tem čimprej oziroma najkasneje v roku enega delovnega dne od oddanega naročila obvesti na info@wellbie.si. Obvezno napiši za katero naročilo se nanaša sprememba oziroma opomba.

Kako prekličem svoje naročilo?

Če ugotoviš, da je v naročilu napaka, ali če si preprosto premisliš, ko že oddaš naročilo, nikar ne skrbi. Dokler tvoj paket še ni zapakiran, imaš možnost preklicati naročilo. To storiš tako, da nam napišeš e-mail s številko naročila in nas obvestiš, da želiš preklic. Ta email nam pošlji na info@wellbie.si.

 Kaj je razlog za preklic mojega naročila ali izdelka?

Če smo tvoje naročilo preklicali, je to običajno posledica nizke zaloge ali napake v skladišču med pakiranjem.

Tvoji izbrani izdelki so morda zelo priljubljeni in lahko se zgodi, da je določen izdelek razprodan tik pred oddajo naročila. V redkih primerih zaloge ni mogoče pravočasno posodobiti v našem sistemu in izdelek bo posledično preklican. Opravičujemo se za morebitne nevšečnosti!

Če so izdelki še vedno na spletni strani, lahko poizkusiš oddati novo naročilo.

V primeru plačila s kreditno kartico, ti preklicanih izdelkov še nismo zaračunali. Pri plačilu preko sistema PayPal lahko traja do 48 ur, preden bo znesek znova prikazan na tvojem računu.   

Pristnost izdelkov

Vsi izdelki, ki jih prodajamo na naši spletni strani, so originalni. Sodelujemo samo z zanesljivimi proizvajalci, ki zagotavljajo najvišjo kakovost izdelkov.

Ne prodajamo izdelkov, ki so ponaredki ali kopije blaga.

Ali moram za naročilo ustvariti Wellbie račun?

Če želiš oddati naročilo ne rabiš nujno Wellbie računa. Seveda pa se lahko registriraš kot Wellbie  uporabnik in izkoristiš dodatne ugodnosti.

Kaj naredim, če naročilo ni dobavljeno v predvidenem roku? Ali v tem primeru izdelka ne prejmem?

Brez skrbi, v primeru da izdelek ni dobavljen v predvidenem roku, vas bomo sproti obveščali o statusu vašega naročila in sam izdelek bo tudi dostavljen. V primeru, da le-to ne bo mogoče, vas bomo pravočasno obevstili.

Svoje naročilo lahko tudi prekličete tako, da pošljete številko naročila z naslovom spletnega sporočila „PREKLIC NAROČILA“ na e-poštno: info@wellbie.si

 

PLAČILA

Kateri načini plačila so na voljo?

Pri Wellbie omogočamo štiri načine plačila. Podrobnejše informacije o posameznem načinu plačila lahko najdeš tukaj: https://wellbie.si/go/755

    Plačilo po povzetju - Če kot način plačila izbereš „Plačilo po povzetju“, lahko naročilo plačaš neposredno kurirju, ko ti dostavi paket.

    Plačilo s PayPalom -  Če izbereš plačilo prek sistema PayPal, boš na koncu postopka naročanja preusmerjen/-a neposredno v sistem PayPal.

    Plačilo s kreditno kartico – Če izbereš plačilo s kreditno kartico omogočamo pri Wellbie plačevanje z vsako kreditno kartico, ki ima omogočeno plačevanje preko spleta.

    Plačilo s predplačilom – Če izbereš način plačila s predplačilom boš po oddanem naročuli na e-mail prejel vse podrobne informacije o svojem naročilu ter potrebnih podatkih za izvedbo plačila naročila. Če e-maila ne najdeš takoj poglej v

    Spam nabiralnik.

Pri osebnem prevzemu v poslovalnici MS lahko plačate z gotovino ali karticami. 

 

 

DOSTAVA

Kje je moje naročilo?

Pričakovani čas dostave tvojega naročila ti bomo sporočili na blagajni. Natančnejšo oceno dostave lahko najdeš v obvestilu o dostavi, ki ga pošljemo na tvoj e-poštni naslov, ko je tvoje naročilo na poti. V e-mailu s potrditvijo o odpošiljanju je vključena povezava za sledenje, ki bo postala aktivna v roku 24 ur.

Prosimo upoštevaj, da se lahko paket po neuspešnem poskusu dostave dostavi na prevzemno točko. To se lahko zgodi brez obvestila, vendar lahko za sledenje pošiljki uporabiš že razpoložljivo povezavo za sledenje. Svoje naročilo lahko spremljaš tudi v zavihku „Moja naročila“ v tvojem Wellbie računu.

O naših možnostih dostave

Pri oddaji naročila lahko izbereš, ali želite paket dostaviti na domači naslov ali na kateri drugi naslov, ki ga vneseš ob oddaji naročila.

Kaj se zgodi, če me ni doma v času dostave?

Če te ob prvem poskusu dostave ni doma, bo GLS tvoj paket zadržal še naslednji pet dni. GLS prevoznik te bo o dostavi obvestil z SMS sporočilom in e-pošto. Pošiljko lahko nato prevzameš kadar koli v delovnem času poslovalnice ali pa zaprosiš za nov poskus dostave, tako da stopiš v stik z GLS.

Tvoj paket bo na prevzemnem mestu počakal 5 dni. Nato se bo pošiljka samodejno vrnila k nam.   

Moj paket je prispel poškodovan

Opravičujemo se, da je prišlo do tega, in upamo, da so naročeni izdelki prispeli nepoškodovani in popolni. Če je poškodovan samo paket, ti pa želiš vrniti nekaj iz tega naročila, lahko za vračilo uporabiš poljubno embalažo. Če želiš vrniti izdelke, preprosto sledi navodilom za vračila tukaj.

Prosim, upoštevaj, da ne moremo zagotoviti nadomestne embalaže namesto poškodovanega paketa.   

 

 

VRAČILO IZDELKOV IN VRAČILO DENARJA

Kako vrnem naročilo?

Če ti izdelek ne ustreza, lahko nenošene* izdelke vrneš v roku 14 dni na svoje stroške. Če želiš izdelke vrniti, lahko paket oddaš v poslovalnici Pošte Slovenije. Preden paket oddaš v poslovalnici, te prosimo, da slediš naslednjim preprostim korakom:

1. Zapakiraj izdelke, ki jih vračaš, in v paket vstavi obrazec za vračilo, ki ga najdeš tukaj.

2. Obvesti nas preko e-mail sporočila, katere izdelke vračaš. Tudi tukaj nam lahko posredujem obrazec za vračila, v katerega ne pozabi napisati svojega bančnega računa, da ti bomo lahko vrnili kupnino.

3. Ko želiš pošiljko oddati, se odpravi do najbližje poslovalnice Pošte.

Obdelava vračila denarja lahko traja do 14 dni, zato ne pozabi zahtevati in hraniti dokazila o vračilu pošiljke, dokler ne prejmeš vračila denarja.

*Izdelki, ki so bili nošeni v notranjih prostorih zaradi preverjanja velikosti, niso obravnavani kot nošeni.  

Kdaj prejmem vračilo denarja?

Traja lahko do 14 dni, preden je tvoje vračilo v celoti obdelano.

Ali imate politiko zamenjav?

Brez težav lahko pri Wellbie zamenjate izdelke v roku 14 dni od prejema paketa. Če želiš izdelke zamenjati nas o tem najprej obvestiš preko e-maila, kjer nam pošlješ izpolnjen obrazec, izdelke pa zapakiraš v paket in oddaš v poslovalnici Pošte Slovenije. V obrazec ne pozabi napisati katere izdelke želiš v zamenjavo.

Kaj, če je moj izdelek poškodovan ali ima napako?

Če ima izdelek napako ali je poškodovan ali pa smo ti pomotoma posalali napačen izdelek ti ga bomo seveda zamenjali ali pa ti vrnili denar. Časa imaš 14 dni od prejema paketa, da opaziš to napako/poškodbo in nam jo sporočiš na e-mail naslov info@wellbie.si skupaj z slikovnim materialom in opisom napake/poškodbe. Najboje bo če izpolneš  obrazec in nam ga pošlješ. Mi bomo uredili prevzem paketa in ti brezplačno poslali nov izdelek oziroma vrnili kupnino zanj.

O naši politiki vračil

Če nisi zadovoljen z nakupom, lahko nenošene* izdelke pošlješ nazaj v roku 14 dni. Sledi tem preprostim navodilom:

1. Zapakiraj izdelke, ki jih vračaš, in v paket vstavi obrazec za vračilo, ki ga najdeš tukaj.

2. Obvesti nas preko e-mail sporočila, katere izdelke vračaš. Tudi tukaj nam lahko posredujem obrazec za vračila, v katerega ne pozabi napisati svojega bančnega računa, da ti bomo lahko vrnili kupnino.

3. Ko želiš pošiljko oddati, se odpravi do najbližje poslovalnice Pošte.

Ali lahko hkrati vrnem več naročil?

Seveda lahko! Preprosto izpolni obrazec za vračilo za vsako naročilo, zloži vse izdelke v eno škatlo skupaj z obrazci in nas obvesti preko e-maila na info@wellbie.si.

 Ali lahko vrnem masko iz blaga?

Maske štejemo med higienske izdelke, ki jih žal ni mogoče vrniti.

 

MOJ RAČUN

Kako ustvarim račun?

Registracija Wellbie računa je hitra in enostavna. Upoštevaj naslednje preproste korake:

1. Klikni ikono prijava, ki jo najdeš v zgornjem desnem kotu zaslona in nato izberi gumb ˝REGISTRACIJA˝.

2. Izpolni zahtevana polja in klikni gumb ˝Potrdi˝.

3. Ko dokončaš registracijo, prejmeš potrditveno e-pošto. Priporočamo, da skrbno preveriš informacije v tem e-poštnem sporočilu in se prepričaš, da so pravilne. Za potrditev registracije klikni povezavo, ki jo prejmeš v e-pošti. Po opravljeni potrditvi se lahko prijaviš in začneš nakupovati.

Kako se prijavim v svoj račun?

Če že imaš ustvarjen račun, se preprosto prijavi v zgornjem desnem kotu zaslona, tako da klikneš gumb „Prijava“ in se z svojim e-poštnim naslovom ter geslom prijavi v Wellbie trgovino.

Kako lahko dodam ali spremenim svoje kontaktne podatke?

V računu stranke lahko v zavihku „Moj račun“ spremeniš svoje ime, naslov, telefon, e-poštni naslov in se tudi prijaviš na e-novičke.

Kako ponastavim svoje geslo?

Če si pozabil geslo, lahko na prijavnem zaslonu klikneš "Pozabljeno geslo?" in slediš navodilom na spletni strani.

Kako izbrišem svoj uporabniški račun?

Če želiš izbrisati svoj račun, se prijavi v spletno trgovino in pod svojim računom izberi  „Zbriši račun“  ter potrdi še z enim pristkom na gumb ˝IZBRIŠI˝. Prosim, upoštevaj, da se bodo tako pobrisali vsi tvoji podatki ter sva tvoja dodsedanja naročila.



Košarica (0)
Skupni znesek 0,00