Truck delivery PREMIUM KVALITETA
Percent NIZKE CENE VRHUNSKE ZNAMKE
x

Pogoji uporabe

1. POSLOVNI PROSTORI IN DELOVNI ČAS

Sedež podjetja - lastnik trgovine

Maloprodajna poslovna enota
Trgovina Wellbie
Creativ, Novi mediji d.o.o.
Mikloša Kuzmiča 7
9000 Murska Sobota

Št.reg. SRG 94/00859 pri Okrožnem sodišču M.Sobota
Matična št.: 5737583
Davčna št.: SI33746869
Zavezanec za DDV.

 

pon. do pet. od 10:00 - 15:00
nedelja in prazniki zaprto
E: info@wellbie.si
I: www.wellbie.si

 

2. POGOJI NAKUPA

Na spletni strani so objavljene maloprodajne cene. Spletna trgovina je na voljo vsem uporabnikom. Možnosti plačila maloprodajnim kupcem:
• plačilo s kartico: ob spletnem nakupovanju stranka izvede spletno plačilo
• plačilo po predračunu: kupec prejme predračun oz navodilo za predplačilo na v naročilu naveden e-naslov. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke.
• plačilo po povzetju: Ob prevzemu blaga kupec plača blago z gotovino ali karticami, če dostavna služba to omogoča
• plačilo ob prevzemu v poslovalnici MS: možno je plačati s kartico ali gotovino.

 

Maloprodajo vršimo tudi v Trgovini Wellbie. Možnost plačila z gotovino in plačilnimi karticami.

 

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
V spletni trgovini imamo poleg redne ponudbe izdelkov tudi outlet ponudbo (zaloge izdelkov iz preteklih sezon, ki so zato znižani).

V trgovini Wellbie si pridružujemo pravico, da v primeru, da naročeno blago ni na zalogi, odstopimo od dobave blaga. V tem primeru se že vplačani znesek stranki v celoti vrne oz. ima stranka možnost naročilo spremeniti v skladu s stočko 9. pogojev poslovanja.

Cene so predstavljene kot neprečrtana cena, ki predstavlja polno oz redno ceno. Če je izdelek znižan, je redna cena prečrtana, poleg nje pa je prikazan odstotek popusta ter nova, akcijska cena, ki je neprečrtana. Redne cene so naše maloprodajne cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je znižana cena, ki velja ob nakupu outlet izdelkov (trajno znižanih izdelkov) ali za izdelke, ki so trenutno znižani.

 

3. POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine Wellbie so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Wellbie (v nadaljevanju »spletna trgovina« ) upravlja podjetje Creativ, novi mediji d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v spletno trgovino, uporabnik pridobi geslo ter vnese elektronsko pošto. E-pošta in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z ostalimi vnesenimi podatki.
Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

4. DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
* a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
* b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
* c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
* d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
* e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
* f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
* g) način plačila in dostave,
* h) časovno veljavnost ponudbe,
* i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
* j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

5. OPIS TEHNIČNIH KORAKOV ZA NAKUP OZ. DO SKLENITVE POGODBE

V nadaljevanju vam podajamo opis tehničnih korakov za nakup v spletni trgovini do sklenitve pogodbe.

1. Izbiranje izdelkov v e-košarico (kupec lahko sproti popravlja količine in dodaja ter odvzema)
2. Prehod v nakupni del (kupec vnese želeni naslov in način plačila)
3. Zadnji korak nakupnega dela – potrdilo naročila

• kupec preveri vse podatke, vpiše morebitne kode za popust
• če je zadovoljen, dokončno potrdi naročilo z gumbom Potrdite nakup z obveznostjo plačila
• če ni zadovoljen, se lahko vrne po celotnem postopku nakupa z gumbi ’’nazaj’’ in spremeni vse elemente svojega naročila
• kupec vidi celoten povzetek svojega naročila, vključno z izbranim naslovom, rokom dostave, zneski, načinom plačila


Kupec tak povzetek svojega nakupa prejme po pregledu in potrditvi naročila tudi na e-naslov, s katerim se je registriral v spletno trgovino. V povzetku naročila je tudi povezava na celotna Pravila poslovanja, v katerih ima kupec možnost, da si prenese in shrani Pravila poslovanja (pogodbo o nakupu) za tiskanje in shranjevanju prijazni PDF obliki. Na tak način je kupcu vedno dostopna vsebine njegovega naročila in pa pogodbena določila (Pogoji poslovanja), ki si jih lahko tudi shrani in reproducira.

 

6. CENE

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost. Cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave,..) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Popust velja za nakupe fizičnih oseb ter pravnih oseb v manjših količinah. Za večje nakupe pravnih oseb vam bomo pripravili prilagojeno ponudbo - pišite nam na info@wellbie.si.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

7. PLAČILO

Spletna trgovina Wellbie vam omogoča elektronsko plačevanje s karticami po spletu ali pa po povzetju, ko vam dostavijo pošiljko. Pri prevzemu v poslovalnici MS lahko plačate z gotovino ali karticami. Izberete lahko tudi plačilo po predračunu – spletna trgovina vam bo poslala navodila za vplačilo na TRR.

Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku. Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Račun za svoj nakup prejmete v paketu z naročenim izdelkom.

 

8. DOSTAVA

Podjetje Creativ, novi mediji d.o.o. vam zagotavlja hitro dostavo kupljenih izdelkov. Za naročila prejeta v petek po 12. uri, ob sobotah, nedeljah ter med prazniki bodo obravnavana kot prejeta naročila, ki so prejeta v naslednjem delovnem dnevu.

O roku dostave vas bomo obveščali po e-pošti s poštnimi sporočili (naročilo potrjeno, naročilo zaključeno in poslano). Tako boste s tem seznanjeni s statusom vašega naročila.


Dostava naročenih izdelkov je v delovnem tednu od ponedeljka do petka.

Stroški dostave:

VREDNOST KOŠARICE       CENA POŠTNINE
0 - 49,99 €                             3,90 €  (4,90 € za plačila ob prevzemu)
nad 50 €                                 0,00 €

Podjetje Creativ, Novi mediji d.o.o. si bo prizadevalo, da vam bo izdelek dostavljen v navedenih rokih, vendar ne odgovarja za zamudo pri dostavi, nastalo zaradi okoliščin na strani dostavljalca.

 

9. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedbe razloga za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga preko e-pošte: info@wellbie.si ali preko običajne pošte na naslov Creativ, novi mediji d.o.o., Mikloša Kuzmiča 7, 9000 Murska Sobota . Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v originalni embalaži (izključno kot paketno pošiljko) odposlati najkasneje v 14. dneh po sporočilu o odstopu razen, če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilu blaga mora biti priložena kopija računa z izpolnjenim zahtevkom, ki ga kupec prejme v pošiljki z dostavljenim blagom ali si ga natisne tukaj. Stroški vračila blaga bremenijo kupca. Creativ, novi mediji d.o.o. vrne kupnino potrošniku takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec lahko namesto vračila denarja izbere tudi drug artikel, torej zamenja napačni nakup s pravim – enakim ali povsem drugačnim izdelkom oz drugačnimi izdelki  iz nabora trenutnih zalog v spletni trgovini Wellbie. Pri zamenjavi je najlažje, če kupec izbere artikle v taki vrednosti, kot je bil vrnjeni izdelek. V nasprotnem primeru osebje Wellbie uredi vse potrebno za doplačilo ali vračilo denarja. Če želite zamenjavo, pri vračilu napačnega nakupa izpolnite ta obrazec. V primeru menjave blaga je strošek ponovnega pošiljanja nadomestnega artikla v breme podjetja Creativ, novi mediji d.o.o.

Vrniti je mogoče samo blago, ki izpolnjuje spodnje kriterije:

1. Blago vključuje vse originalne etikete

2. Blago ni bilo nošeno in ni poškodovano ter je v enaki obliki kot je bilo kupljeno

3. Nima dodatnih vonjav, ki niso bile prisotne ob nakupu

 

Vse blago ponudnika je take narave in dimenzij, da ga je možno vrniti po pošti – stroške določajo ponudniki poštnih storitev in prenosov paketov.

10. VAROVANJE PODATKOV

Podjetje Creativ, Novi Mediji d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in drugo potrebno komunikacijo. Podatki uporabnika spletne strani Wellbie.si v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.


11. KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik Creativ, Novi mediji stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila;
• pošiljatelj mora biti jasno razviden;
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
• treba je spoštovati željo uporabnika, da noče prejemati reklamnih sporočil.


12. PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe se rešujejo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov.
Za obravnavanje pritožb smo Vam vedno na voljo na tel. št. +386.2531 14 50 ali na elektronskem naslovu info@wellbie.si

Podjetje Creativ, Novi mediji d.o.o. si prizadeva za sporazumno reševanje morebitnih sporov.

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Tukaj ponudnik tudi objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

13. STVARNA NAPAKA

Ponudnik spoštuje vsa zakonska določila in dobre poslovne prakse za primer stvarne napake na kupljenem blagu. Za stvarne napake ponudnik prevzema odgovornost, kadar so za to izpolnjeni pogoji, kot jih navaja Zakon o varstvu potrošnikov. Kupcem nudi hitro in ustrezno rešitev morebitnih reklamacij. V primeru stvarne napake prodajalec prevzame vse stroške pošiljanja reklamiranega artikla in morebitnega zamenjalnega artikla.

V nadaljevanju navajamo celotno besedilo 37.člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki ureja predmetno področje.

37. člen
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.


14. DRUGI POGOJI

Podjetje Creativ, Novi mediji d.o.o. si prizadeva za zagotavljanje ažurnosti podatkov, vendar ne odgovarja za morebitne napake ali netočnosti glede vsebine spletne strani.


Za kakršna koli vprašanja o nakupovanju v naši internet trgovini smo vam na voljo na e-mail naslovu info@wellbie.si, kjer vam bomo pomagali z čimprejšnjim odgovorom.

 



Košarica (0)
Skupni znesek 0,00